System POS z Warszawy jest przykładem tego, jak powinna wyglądać sprzedaż

Systemy POS stały się ostatnio bardzo popularne. W jaki sposób wybrać odpowiedni program? I jakie funkcje powinien on mieć? Odpowiedzi na te oraz inne pytania znajdziesz w tym artykule, dlatego też koniecznie go przeczytaj.

Zwróć uwagę na producenta

Wybór oprogramowanie dla gastronomii nie jest prostym zadaniem. Niezależnie od tego, czy decydujemy się na producenta lub dostawcę POS z Warszawy

czy też innego polskiego miasta, trzeba zwrócić uwagę na parę kwestii. Przede wszystkim nie można wybierać systemu przez pryzmat ceny. Jest to częsty błąd, który powtórzyło już wielu restauratorów. W pierwszej kolejności należy przyjrzeć się samemu producentowi POS. Ważne jest to, jaką posiada on wiedzę oraz doświadczenie w branży. Drugą kwestią, która jest kluczowa przy wybieraniu dostawcy lub producenta POS Warszawa jest jego podejście do klienta. Dobry dystrybutor przed zainstalowaniem oprogramowania, przeprowadza wywiad z restauratorem. W ten sposób jest on w stanie określić, które funkcje są niezbędne dla niego i wie, jak skonfigurować system tak, by spełniał on swoją rolę, a nie przeszkadzał pracownikom w trakcie wykonywania pracy.

Jakie funkcje powinien mieć dobry system POS?

Wybór odpowiednich funkcji jest już sprawą indywidualną i zależy od wielu czynników, m in. od profilu lokalu gastronomicznego. Jest jednak pewien zestaw cech, które powinien posiadać dobry system POS. Przede wszystkim powinien być on prosty w obsłudze. Bo w końcu po co wydawać pieniądze na nieczytelne oprogramowanie? Po drugie powinien być on elastyczny. Oznacza to, że program, prócz swojej podstawowej bazy możliwości, posiada zestaw opcji, które są dostosowywane w zależności od potrzeb lokalu. I tak np.: dla pizzerii dobrym rozwiązaniem jest możliwość zamawiania pizzy podzielonej na części z różnymi dodatkami, a dla lokali typu fast food podstawowym narzędziem jest tryb szybkiej sprzedaży.

Nie tylko dla gastronomii…

Systemy POS nie tylko sprawdzają się w lokalach gastronomicznych. Doskonale sprawdzają się one w wielu miejscach, przede wszystkim w sklepach lub hotelach. Praktycznie w każdym miejscu, w którym jest punkt obsługi klienta, tam są systemy POS. Nic w tym dziwnego. W końcu każdemu przedsiębiorcy usługowemu zależy na tym, by prowadzona w jego firmie sprzedaż była szybka i intuicyjna.